Kosttillskott - behövs det och varför?

En fråga jag alltid får är vad för kosttillskott som funkar, samt om det verkligen behövs. Jag personligen tycker kosttillskott behövs, och det av flera anledningar. Till att börja med har jag inte tid att få i mig tillräckligt med proteiner varje dag, därför är det jättesmidigt att kunna ta en proteinshake på 1 minut som tas upp väldigt snabbt av kroppen (spjälkat vassle). Sedan beror det självklart på vad det är för kosttillskott vi pratar om. Jag har ett sortiment hemma som jag håller mig till som basutbud; ibland lägger jag till någon ny produkt beroende på vad jag är inne i för fas med träningen.






Kommentarer
Postat av: Johan

Ja hejsan , såg att du provat Anabolic T-Boost, har kollat på det ett tag och fick för mig att köpa det idag, undrar bara vad du anser om produkten? vet du ifall den har gjort någon skillnad på dig?

2010-03-11 @ 14:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0