dagens pass: rygg+mage

Körde ett ganska bra pass idag för rygg/mage. Har en liten sträckning på baksida lår så jag körde mycket lats idag och skippade marklyft helt. Lite trist att inte kunna marka; har missat det i 3 ryggpass nu vilket är jävligt segt. 

Värmde upp med latsdrag i ställning

1 x 20
1 x 18
1 x 16
1 x 12

Sedan körde jag:

1 x 13 latsdrag i ställning
1 x 10 latsdrag i ställning
1 x 12 latsdrag i ställning
1 x 10 latsdrag med v-grepp
2 x 8 latsdrag med v-grepp
2 x 10 enarmsrodd

Sedan värmde jag magen med totalt 70 crunches utan vikt. Därefter:

2 x 24 liggande sidvridningar med viktplatta
2 x 20 liggande sidvridningar med viktplatta
2 x 12 crunches med viktplatta

Ganska bra pass, ökade i reps på latsdragen jämfört med förra passet. Blir jävligt irriterad på mina ben dock, ska alltid vara nån skit med dom. Får visserligen skylla mig själv allt som oftast..

Blivit snålt med bloggande på sistone på grund av att jag försöker få mycket skoljobb överstökat på kort tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0